Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Create an account on our board

or login and enjoy all the possibilities

Existing user? Sign In

Sign In



Sign Up

Hype Zone

New theme is UP!!!

News

Stay tuned by visiting this topic

Sign in to follow this  
FaLLenGirL

Sugestii server

Recommended Posts

Nickname: Syder.sL.DTE.uBs

Ideea ta: Modificare sistem gang-uri / Modificare spatii DM / Modificare + Readaugare sistem masini personale / Anti-Spam System CHAT+CMD / Rezolvare /rac / Dezactivarea chat-ului / Modificare Clear Chat
Descriere: Pai, in primul rand hai sa incepem cu sistemul de gang-uri. Propun ca sistemul de gang-uri sa aiba urmatoarele schimbari:
 
Gang Attacks:  Fiecare gang in parte, poate ataca bazele celorlalti lideri de gang, insa numai in intervalul orar 18:00 - 20:00, suficient timp ca fiecare gang/membru sa adune Gang Points pentru gang-ul in care se afla/ personal Gang Points, punctajul individual in gang-ul aflat. Acest sistem se va activa automat, cu mesaj in chat, si se pot ataca numai gang-urile ce au membrii ONLINE, deci va trebuii facut sistem de invitare la razboi, iar unul din membrii celuilalt gang, va trebuii sa-l accepte sau nu, ca razboiul sa inceapa.
Mesaje:     Posibilitatea de razboi a fost deschisa ( ora 18:00 );
                   Posibilitatea de razboi a fost inchisa ( ora 20:00 ).
 
Personal Gang Points Rewards: Fiecare jucator in parte, are un anumit scor, in functie de cate kills are de cand s-a aliat cu respectiva factiune. Ideea este ca ei nu au ce face cu ele, si se strang acolo oarecum degeaba. As vrea sa adaugam un sistem de recompense, pentru o anumita valoare de GP, sa i se ofere respectivului niste premii ( Score/Cash/Coins ), iar pentru cei mai voinici, la un anumit numar de GP ( un numar ceva mai mare ), sa i se customizeze locuinta din interiorul bazei, dupa bunul plac ( interior/exterior). Desigur ca atunci cand va veti muta dintr-o factiune in cealalta, progresul va fi sters ( GP ), totodata si customizarea locuintei se va pierde.
 
Rezolvare Capture Point: A se rezolva problema cu capture, sa fie posibila numai daca jucatorul sta in acea casuta special conceputa, de regula daca iesi din ea, poti captura in continuare, plecand din punctul de captura.
 
Treasure Defend: Fiecare gang in parte, sa aiba un punct pe mapa ( in baza ), un fel de depozit de arme, de unde se poate fura cate ceva de la gang-ul rival. Acest lucru sa poata fi posibil doar in intervalul orar de atac mentionat mai sus, iar pentru a jefuii rivalii, va trebuii sa distrugi cladirea respectiva, ce va avea o rezistenta marcata printr-un progress bar ( sau cum au masinile daca se face sistemul respectiv, o bara ca la heal, ce scade treptat, in functie de intensitatea atacului). Ce se va putea fura de acolo? Gang Points. Se vor oferii cate 50 Gang Points, la fiecare jefuire, tocmai de aceea se va apara in doua locuri baza, anume locul de captura si locul pentru jefuire.
 
Restrictii atacuri: Nu se vor mai ataca bazele cu tancuri, cu RPG, va fi clasic, doar cu ajutorul armelor primite de la gang.
 
Rezolvare BUG-uri: Cand se va da repair la poarta, aceasta va reaparea, sunt multe situatii in care nu apare si trebuie sparta iarasi, repair, apoi close gate, ca aceasta sa reapara.
 
Gang Attacks Top: La fiecare atac in parte, atunci cand se va reusii o jefuire/o capturare completa a bazei, fiecare gang va primii un punct impotriva factiunii rivale, la fiecare succes, se va puncta cu inca un procent, ceva gen ca la football, cand se da gol.
 
Ex:
 
Nume Gang-uri                                Punctaj
 
Aztecas vs Ballas                              1-0
Ballas vs Grove Family                    3-2
 
Deci, vor exista urmatoarele dialoguri, cu informatii legate de gang-uri:
 
Total Gang Points ( Punctele totale ce le detine fiecare factiune )
Total Personal Gang Points ( Punctele individuale ce le detine jucatorul membru al unei factiuni )
Gang Attacks score ( Scorul dintre fiecare factiune in parte, exemplul dat mai sus)
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
 
 
Modificare spatii DM: Precum am aflat si eu, insa mi-a fost atrasa atentia totodata, fiecare spatiu de DM in parte, se afla toate in acelasi world. Ideea este in felul urmator, cei din Minigun DM, pot iesii de acolo, cutreierand mapa (insa numai in world-ul respectiv), si pot afecta celelalte meciuri de DM, aflate in alte zone ( aproiate sau nu ). Propun delimitarea acestora, stricta. Ce inseamna asta, un fel de shield, in jurul mapei, din care daca incerci a iesii, te va arunca inapoi, in interiorul mapei, insa nu in asa fel incat sa fii omorat de sistem.
 
Exemplu: Cei din Minigun DM, pot pleca din mapa lor de duel, catre Deagle DM, care este chiar peste strada ca sa zic asa, iar playerul X, ii poate omori pe cei de la Deagle DM fara nici o jena. Pentru a evita lucrul asta, vom adauga delimitarea respectiva. ( care este buna, si pentru ceilalti, ca sa nu alergi de nebun pe toata mapa jocului, pentru a omori pe cineva, au existat cazuri ).
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
 
 
Readaugare sistem de masini personale + modificari esentiale: Propun ca sistemul acesta sa fie reintrodus, toata lumea intreaba de el, insa a fost eliminat cu un motiv intemeiat, acela fiind ca toata lumea isi lua masina personala, insa o abandona pe o mapa anume. Ideea este ca l-am eliminat, dat fiind faptul ca intr-o mapa, si-au lasat toti masina personala acolo ( vreo 20 la numar ), iar multi dintre cei ce joaca SA:MP, nu au PC-uri chiar asa competente, ca la intalnirea atator texturi, sa faca fata fara efectul de LAG. Ei bine, am gasit o rezolvare pentru problema asta, ca sistemul sa fie readaugat, pentru a va bucura de el.
 
Fiecare jucator, isi va putea cumpara masina personala, insa numai daca acesta are cel putin 50 ore pe server ( echivalentul a V.I.P level 3 ), o data cumparata masina, orele avute fiind sterse ( daca aveti 51 ore, veti ramane doar cu 1 ora in status ). Se va face un sistem, prin care veti avea acces la tuning, acesta putand fi salvat printr-o comanda, astfel incat customizarea masinii sa fie permanenta, din moment ce ati salvat schimbarile aduse acesteia. De asemenea, masina personala va fi disponibila numai dupa logarea cu succes pe server, in fata locuintei ( daca detineti una ), in caz contrar oricum va exista un garaj special, unde le veti gasii. ( acolo veti merge teleportati din meniul pentru proprietatile masinii personale ). 
 
Fiecare masina personala, va disparea definitiv de pe server, atunci cand va veti deloga, asta inseamna ca odata ce v-ati delogat, masina nu va fi respawnata in garajul masinilor personale, ci aceasta va disparea, fiind accesibila la urmatoarea logare ( pentru a evita LAG-ul in garajul masinilor personale ), insa setarile acesteia vor fi salvate in baza de date.
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
 
 
Anti-Spam System (CHAT + CMD): Ei bine, stiti ca multi au problema asta cu spam-ul, ei cred ca daca spameaza, se va intelege mai bine mesajul sau va fi mai vizibil. Ei bine, nu este asa, este chiar foarte enervant, asa ca m-am gandit la urmatoarele:
 
Fiecare jucator in parte, va putea scrie in chat-ul serverului, doar de 3 ori consecutiv, ori acelasi mesaj, ori mesaje diferite. Ideea este ca peste 3 mesaje de acelasi fel sau diferite in chat, este considerat spam, asa ca cei ce vor incerca sa dea mai mult de 3 mesaje consecutive in chat, nu vor mai putea scrie nimic in chat, pana cand altcineva, va trimite un mesaj in chat, astfel incercand a oprii spam-ul. De asemenea, acest lucru va fi functional si pentru comenzi, fiindca multi intra la Minigun DM spre exemplu si spameaza " /mg pentru a ajunge in locul de respawn acela sus, crezand ca de acolo vor fi cei mai buni. Este doar un exemplu banal, insa mai pot fi si altele. Nu vreau sa adaugam lucrul acela cu " ai voie sa folosesti o comanda la 1-2 secunde " fiindca nu este tocmai prielnica adminilor.
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
 
Rezolvare /rac: Desii aceasta comanda ar trebuii sa foloseasca in scopul eliminarii masinilor ce nu sunt folosite de pe server, sa ramana doar cele pe care le au mapele/conduse de playeri, nu-si face treaba intru totul. Fiecare player cand spawneaza o masina, dupa ce coboara din aceasta, ramane acolo pentru mult timp, blocand uneori strazile, spaw point-urile si nu numai. Ideea este ca atunci cand cineva pleca de la masina spawnata, aceasta ramane acolo pana spawneaza alta ( uneori si dupa log out ). Deci, trebuie modificat in asa fel incat cand se da /rac, toate masinile ce sunt in plus pe mapa, absolut toate sa fie sterse, exceptie facand doar cele cu playeri in interior.
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
 
 
Dezactivarea chat-ului: A se face comanda /disablechat, accesibila de la Admin Level 8 in sus, fiindca este necesara. Ce face aceasta comanda? Pur si simplu dezactiveaza orice forma de mesaj in chat ( Login/Spawn Informer/Mesaje dialog etc ), absolut orice. De ce este necesara? Ei bine, sunt unii ce au reintrare rapida pe server, chiar daca au luat ban sau nu, este o modalitate de a face reclama chiar prin nick-ul cu care se intra pe server, iar daca unul intra cu xxx.xxx.ro sau direct cu IP-ul si este cineva de level 8+ , sa poata da clearchat, ban evident, insa sunt unii care reintra si apare in dialog " x player a iesit de pe server fiindca kick/ban " si reintra si reintra si reintra si se spameaza chatu' cu IP-ul sau xxx.xxx.ro si tot asa. Aceasta comanda ajuta la dezactivarea completa a chatului, dupa clearchat, ca in cazul in care se face aceasta manevra, sa nu poata fi posibila.
 
Exista totusi cateva exceptii: Se va face in asa fel incat chatul poate afisa numai Admin Chat ( ca adminii sa poata discuta intre ei ) si Admin Say, ca sa-i anunte pe jucatori ca momentan, chatul este indisponibil, pana cand situatia se va calma.
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
 
 
Modificare Clear Chat: Momentan, avem comanda /clearchat, care dupa parerea mea, este putin cam lunga pentru cazurile de mai sus mentionate sau reclama in chat/PM. Este de preferat ca aceasta sa fie schimbata cu /cc, care tot de la "Clear Chat" provine, fiind mult mai rapid de accesat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×