Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Create an account on our board

or login and enjoy all the possibilities

Existing user? Sign In

Sign In



Sign Up

Hype Zone

New theme is UP!!!

News

Stay tuned by visiting this topic

Sign in to follow this  
BlackEagle.

[Regulament/Rules] Comunitate/Community

Recommended Posts

                                                              

                                                                       Logomakr_2f_GZf_N.png                                                                                                                                                                                                               

3kMKWg8.png

  1. Un membru poate avea doar un singur cont, crearea conturilor clonă fiind interzisă.                                                              
  2. Înainte de a deschide un topic (subiect) nou, utilizaţi funţia "Caută" pentru a vedea dacă problema voastră a mai fost discutată înainte. Încercaţi să postaţi în categoriile potrivite problemei voastre.        
  3. Este interzisă folosirea cuvintelor sau a imaginilor jignitoare/rasiale/pornografice în posturi, avatare, semnături, pe profilul vostru sau în orice altă parte. De asemenea, nu acceptăm ca membrii să folosească un limbaj lipsit de corectitudine, punctuaţie şi coerenţă. Mesajele ce vor fi greu de înţeles vor fi şterse, iar autorul postului/topicului respectiv va fi sancţionat. (+10 warn)
  4. Discuţiile legate de piraterie sunt interzise. Nu postaţi CD-Key-uri, crack-uri, site-uri legate de warez sau orice alt lucru ce implică pirateria. (+20 warn)
  5. Activitatile de tip jocuri de noroc sunt interzise pe forum. (+20 warn)
  6. Posturile off-topic (ce nu au legătură cu subiectul discutat), posturile aiurea, posturile pentru +1, topicurile fără rost, double/triple.vor aduce o sancţiune. (+10 warn)
  7. Titlul unui topic trebuie să fie clar şi să reflecte conţinutul postului. De asemenea, trebuie sa fiţi cât mai expliciţi posibil pentru a evita eventualele nelămuriri. Acesta nu trebuie sa fie de genul Help, Ajutor, Uitati-va aici. (+10 warn)
  8. SPAM-ul (postarea de cuvinte monosilabice, postarea în mai multe topicuri la intervale foarte mici de timp având aceeaşi părere ca şi a celor ce au postat înainte) şi BUMP-ul (dezgroparea topicurilor inactive mai vechi de o lună) sunt strict interzise, nu se face absolut nicio excepţie. (+10 warn)
  9. Reclama nu este tolerată. Postarea de link-uri către comunităţi, servicii sau alte site-uri concurente va duce la banarea contului
  10. Nu utilizati semnături prea mari (în înălţime). Nu puneţi în semnătură sau în posturi imagini de dimensiuni mari, care întârzie încărcarea paginii pentru ceilalţi useri. Nu puneti mai mult de o imagine. Semnăturile sau avatarele ce încalcă această regulă vor fi eliminate fără avertisment. De asemenea, este interzisă introducerea adresei voastre de e-mail în semnături deoarece puteţi fi spamaţi.
  11. Toate mesajele trimise prin funcţia PM (private message) sunt înregistrate. În cazul în care un membru reclamă un PM primit, un administrator va verifica log-urile. Orice membru găsit făcând reclamă altor site-uri sau să abuzeze verbal de membri sau să ameninţe alţi membri, va fi banat.
  12. Orice jignire/insulta adresata Staff-ului comunitatii (servere/forum) indiferent de mislocul de comunicare unde se petrece acest lucru(messenger/facebook/twiter/etc.) duce la o pedeapsa care va fi aleasa de acel membru care este jignit/insultat.
  13. Orice referinta la membrii staffului sau la numele comunitatii care au scopul de a pune in lumina proasta va fi sanctionata.
  14. La 60% warning points adunate primiti supendare 7 zile.
  15. La 80% warning points adunate primiti ban 14 zile.
  16. La 100% waning points adunate primiti ban permanent.
  17. Topicurile inactive mai mult de 5/7 zile vor fi inchise automat de catre un moderator.

 

7Rxivyq.png

  1. A member can only have one account, creating clone accounts is prohibited.
  2. Before opening a new topic (subject), use the button "Search" to see if your problem has been discussed before. Try posting your problem in the proper categories.
  3. Never use words or images offensive/racist/pornographic posts, avatars and signatures on your profile or anywhere else. Also, do not allow members to use a language devoid of fairness, punctuation and consistency. Messages that will be difficult to understand will be removed and the author of the post/topic that will be sanctioned. (+10 Warn)
  4. Discussions of piracy are prohibited. Do not post CD keys, cracks, warez sites related or anything involving piracy. (+20 Warn)
  5. Type gambling activities are prohibited on the forum. (+20 Warn)
  6. Posts off-topic (unrelated to the subject discussed) posts elsewhere, +1 posts, topics pointless, double/triple will bring a penalty. (+10 Warn)
  7. The title of a topic should be clear and reflect job content. Also, you must be as explicit as possible to avoid any concerns. It should not be like Help, take a look here. (+10 Warn)
  8. SPAM (posting words monosyllabic, posting several topics at very short intervals of time having the same opinion as those who have posted before) and BUMP site (digging topics inactive older than one month) are strictly prohibited there is absolutely no exception. (+10 Warn)
  9. Advertising is not tolerated. Posting links to community services or other websites will result in ban from competing.
  10. Do not use signatures too big (tall). Do not put in your signature or in posts large pictures, delaying refresh the page to other users. Do not put more than one image. Signatures or avatars that violate this rule will be removed without warning. It is also placing your email address in the spam signatures as you can be.
  11. All messages sent by function PM (private message) are recorded. If a member complains received a PM, an administrator will check the logs. Any member found to be advertising other websites or verbally abuse or threaten other members members will be banned.
  12. Any offense/insult to staff community (servers/forum) regardless of mislocul communication where this happens (Messenger/Facebook/Twiter/etc.) Leads to a punishment that will be chosen by the member who is offended/insulted.
  13. Any reference to staff members or community name that aim to shed light on the bad will be punished.
  14. At 60% warning points you will be banned for 7 days.
  15. At 80% warning points you will be banned for 14 days.
  16. At 100% warning points you will be permanent banned.
  17. Topics inactive for more than 5/7 days will be automatically closed by a moderator.
  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×